Alla inlägg den 23 maj 2012

Av lollolojsan - 23 maj 2012 20:05

Tack alla ni som följt mina delar jag skrivit om min underbara dag jag hade i september 2005. Är fortfarande oerhört glad över att den dagen inträffade för mej. Har ju sett killarna tre gånger nu, och jag har inte slutat. Har planer på g...   

Det går bra med allting just nu känns det som. Förrutom jobb. Det kunde det funnits lite mer utav.

Men sommaren är verkligen på g. Det har varit sol och jättevarmt hela veckan så har till och med skaffat mej lite färg när jag låg ute i nårra timmar igår. På lördag är det Eurovision och håller såklart på mina älsklingstvillingar! Ireland for the win! 


På söndag blir det grönan, titta på Danny och träffa tjejer   Vi flyttar till den andra lägenheten om en vecka och åker ner till pappa den helgen och firar honom. Knappt två veckor efter det är det studenten, och då kommer Ida och Anton upp! Så blir det kaalaaas hemma hos mej med andra vänner med. Kulkul. Midsommar har jag ingen aning om vad som händer än, jag är öppen för förslag! Sen kommer veckan då jag och Molly drar över till Sofia och är hos henne. Ska bli sjukt kul   Biljetterna är bokade och betalda. Awesome! 

Sen blir det förhoppningsvis att jag hittar en familj snart som jag kommer spendera resten av sommaren och året med i USA   



Har för övrigt klarat alla matteprov nu, känns så bra! Jag hade gett upp hoppet, men det kom tillbaka till mej och jag gav mej fan på att klara dem alla. Man kan om man vill. 

    




Ovido - Quiz & Flashcards