Alla inlägg under december 2012

Av lollolojsan - 31 december 2012 16:24

Årets sista dag är redan här och är haft passerad. Det har gått så sjukt fort hela året. Jag tycker det känns som det går snabbare och snabbare hela tiden. Men jag har hunnit med ganska mycket saker dethär året tycker jag. Det har varit ett bra år. Med massor av nya kompisar och fina människor i mitt liv.
Jag ångrar ingenting :)
Ikväll ska vi fira nyår i Davids nya lägenhet, med gemensamma vänner och föräldrar. Ska bli jättetrevligt!
Jag önskar er alla en rolig kväll, ta det lugnt med saften så ses vi nästa år! :)

Av lollolojsan - 20 december 2012 22:25

Hej! Det var ungefär ett halvår sen jag ens var inne på min egen blogg och kollade läget. Jag vet inte varför det har blivit att jag har slutat skriva, för det är något jag tycker om att göra. Något jag gör för min skull.   

Men igår loggade jag in och fastnade i mina egna skrivna inlägg. Det var ganska roligt. Det är helt ändrade planer för mej nu än tidigare. Men det tänker jag inte göra någon lång historia av.

Jag är tillbaka i Skåneland hos alla underbara vänner och det blev inget Ohio för min del. Och det var mitt eget val.

Det är tre dagar kvar till julafton, året är snart slut och det är hög tid att handla in julklapparna nu.

Och för övrigt säjs det att jorden ska gå under i natt, så god jul om nu det skulle få för sej att inträffa! Verkar dock inte vara någon större skara som tror på dessa ord. Tur är väl det. 

Jag har hur som helst saknat att skriva och kommer därför att börja uppdatera min blogg igen   

Hoppas att ni som läst min blogg innan kommer att fortsätta med det. 

Videoinlägg kommer. Vi hörs snart igen! 



Ovido - Quiz & Flashcards