Alla inlägg den 5 maj 2012

Av lollolojsan - 5 maj 2012 23:19

Har varit en riktig filmdag/kväll. Har kollat på varenda avsnitt från Eva och Adam. Så många år sen jag såg det sist så det var faktiskt skitkul att se igen. Såna flashbacks man får typ   

Förra gången jag såg det var jag nog i deras ålder... Och nu. Det är kul när man märker att man ser filmer på ett annat sätt än man gjorde innan. Hur filmen typ förändras i ens ögon fastän den fortfarande är densamma. Längtar verkligen till sommaren när jag ser den filmen. Studenten, midsommar, semester, sola, bada, chilla. Vem vet hur denna sommaren kommer bli? Den kan bli precis hur som helst.

Saknar dock också kärleken när man ser såna filmer. Singel börjar verkligen bli dötrist, haha. Känns som att hela stan går runt och håller handen. Det lägger man aldrig märke till annars, om man inte bryr sej. Sen plötsligt gör alla det. Men saker och ting är som dom är, man kan inte få allt   Har ätit glass med varma hallon typ hela kvällen med, haha. Gick bort till Coop och köpte två liter vaniljglass, och det är nästan slut. Så gott så det finns typ inga ord    

Nu blir det nog sängen för min del. Godnatt på er!    


Ovido - Quiz & Flashcards