Alla inlägg den 9 maj 2012

Av lollolojsan - 9 maj 2012 22:53

Det är mycket pågång.

- Fler jobb som har hört av sej. Ska bara försöka få kontakt med dom igen.

- Aupair-grejerna går framåt.

- Narionella proven är i full gång och nu har jag bara matte kvar.

- Jag ska göra ett sista prov på geometri i matte b sen har jag klarat alla prov i kursen.

Det var inte så länge sen jag sa att jag inte hade klarat ett enda prov   det tar sej.

- Studenten och flytten närmar sig med stora steg. Måste få allting nerpackat här snart. Det blir ju ingen lång flytt, men allting ska ju med. Och om lite mer än en månad så har jag gått ut skolan. Kan typ inte tro det.

Var på aupair möte i måndags. Snart är min ansökan klar att skickas till London för att godkännas.

Det tar sej som sagt.

Och imorron blir det resa ner till Skåne för bröllop och konsert i Malmö till helgen. Puss!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards