Alla inlägg den 10 maj 2012

Av lollolojsan - 10 maj 2012 09:32

Gav mej iväg till skolan vid tjugo över åtta imorse och redan då var det 14 grader ute. Helt sjukt.

Hoppas att värmen inte försvinner nu igen.

Det är i mitten av maj redan så nu säjer vi hejdå till minusgraderna och hej till sommaren!

Längtar efter heta sommardagar, och ljumma sommarkvällar tillsammans med människor man älskar att umgås med   Iallafall så heta dagar som Sverige-klimatet tillåter. 

Jag tror att denhär sommaren kommer bli helt underbar.

 

Har lång rast nu för blev klar med religionsprovet jättesnabbt. Det lönar sej att träna på läxan ibland.

Efter skolan ska jag hem och packa ihop mina saker, och laga mat så vi käkar innan vi sätter oss på tåget. Annars kommer vi nog svälta på vägen   Och ikväll vid 23 tiden kommer vi sitta i en bil i Skåne.

Imorron ska jag träffa en tjej som jag inte träffat på jättelänge. Så mycket kul vi har haft. Ska bli kul att se henne igen   Sen på lördag är det bröllop som står på schemat. Och på söndag får vi se vad jag hittar på på dagen, men på kvällen blir det dra till Malmö och titta på Backstreet Boys iallafall. Riktigt bra tajmat att det är dagen efter bröllopet. Så man kan säja att allting är planerat den här gången. Det mesta iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards