Alla inlägg den 27 januari 2012

Av lollolojsan - 27 januari 2012 20:51

En vecka avklarad på praktiken.. Fyra kvar. Jag står ut men det hade kunnat varit roligare. Om till exempel barnen fattade vad jag sa.

När jag öppnar munnen avslöjar jag mej själv och då vet dom att jag inte är likadan som dom. Så kan jag tänka mej att dom ser det. Dom ska va glada att jag inte kommer ifrån Malmö. Jag tror som såhär att ska jag jobba med barn i framtiden ska det vara i en skola. 6-9 år gamla.

Det gick så otroligt bra på Helgedalsskolan, när jag praktiserade där. Gud vad jag saknar det. Gamla fina minnen från den bästa platsen jag varit på. Och så fick jag ju Rasmus därifrån. Glad att jag fortfarande har kontakt med honom och fortfarande träffar honom   

Har suttit och skrivit på brev med au pair grejen, när jag kom hem. Nästa steg är att författa ett omfattande brev som familjen ska fastna för och välja just mej haha.

Tar ett tag att göra allt som behöver göras för att ens vara en godkänd sökande. Pew. Men tålamod.

Vill jag nåt så fixar jag det.


Om en vecka är jag nere i fina Skåneland igen. Ska bli kul att se allas ansikten  

Puss 




Ovido - Quiz & Flashcards