Alla inlägg den 1 januari 2012

Av lollolojsan - 1 januari 2012 23:40

Hejsan hoppsan!


Nu var de längesen och idag är det årets första dag. 1 januari 2012.

Jag har inte skrivit för att jag inte suttit vid datorn överhuvud taget sen jag kom till Skåne. Jag jublade ut det gågna året inatt hemma hos Nicce.

2011 har vatt ett år med väldigt blandade känslor. Det har hänt både bra och sämre saker. Och saker jag aldrig nånsin trodde skulle hända. Hela året har jag hållt mej singel! Tror att jag behövde det. Men nu börjar det bli lite småtråkigt. 

I somras flyttade jag. 60 mil ifrån allt jag vet. Det var en stor ändring för mej. Men det går bra. Jag kommer till Kristianstad ofta, och när jag kommer hit så finns alltid vännerna som jag träffar. Och nu sitter jag här och har vart här snart en vecka. Så en vecka kvar. Och jag har redan träffat en massa i kontaktlistan! Jag försöker ta mej tid att träffa folk jag inte sett på flera år. Och tiden finns.

Tack gud för att det finns lov! Och tack gud för att jag har dom bästa vännerna i världen!

Som alltid kommer till mej när jag är här nere, och som till och med kommer upp för min skull, till Stockholm. 

Detta året har jag sett vilka vänner som har stannat, och vilka som tyvärr inte var nåt för mej. För jag kan säj att jag saknar dom gamla tiderna när alla var tillsammans och var vänner. Men det höll ju inte föralltid.

Jag är glad för dom som finns kvar hos mej för dom vet jag är sanna. Dom känner jag att jag bara kan "vara" med.

Och vissa kanske man kan ge en liten chans igen, även om man inte blir bästisar igen... Hmm. Eller så är det bara någon liten stark del av mej som saknar det för mycket för att släppa taget helt. Kalla mej knäpp   

Jag välkomnar det nya året. Jag ser fram emot allt som kan hända och som kommer att hända. Själv har jag inte den blekaste! Och det känns jättebra!  










God fortsättning!  




   













Ovido - Quiz & Flashcards