Alla inlägg den 24 januari 2012

Av lollolojsan - 24 januari 2012 22:30

Har suttit och hållt på med au pair grejer nästan sen jag kom hem nu. Och jag kom hem vid klockan sju. Ingen ledig tid över huvud taget idag. APU och direkt efter det jobbet. Är riktigt trött. Måste snart gå coh lägga mej med tanke på vilka hemska tider jag har fått.

Men jag håller på med att fylla i tusentals frågor om mej själv, visar upp bilder, berättar om mej själv, skriver om hur mycket childcare experience jag har, och gud vet allt. Och det är lite mer lockande haha  

Tittade på världskartan innan på förskolan. Det såg så långt borta haha! Ett helt år. Kommer bli länge, ifall det blir av, men det skulle vara skitkul   Jag har fått en preliminär intervjutid och då ska det mesta vara klart. Sjukt spännande detta, haha. Vill det så gärna. Annars hade jag inte suttit kvar här än  


Det känns som att det är lite smått på G...  




 






Ovido - Quiz & Flashcards