Alla inlägg den 16 januari 2012

Av lollolojsan - 16 januari 2012 12:37

Hallå!

 

Nu ansåg jag mej själv tillräckligt frisk för att gå till skolan igen. Slutar om knappt två timmar.

Skönt   Blir väl hem och mysa med katten sen. Och laga kääk.

Om man skulle ta och skaffa lugg igen. Hade det i somras när jag hade halva håret blondt. Men sen tröttnade jag på att klippa den hela tiden så nu har den blivit lång igen. Tros om det?

Nu är det bara skola denna veckan med innan APUn börjar. I fem veckor på ett dagis i Rotebro. Då kanske jag blir lite klokare på om det är det jag verkligen vill jobba med sen.

Känner mej rätt skoltrött, alltså. Inte så konstigt egentligen. Men jag längtar till det som kan hända efter studenten. Aupair. Är så sugen.

 

Nu drar jag på sista lektionen!

Puss!

 

 

  (HAHAHAH)

Ovido - Quiz & Flashcards