Alla inlägg den 26 januari 2012

Av lollolojsan - 26 januari 2012 20:14

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Jaquelines födelsedag! Lilla gumman fyller 13!  


Minns henne som bäst som den lilla ljusa lintotten, som alltid busade runt. Som dansade till Kylie Minogue och alltid sjöng och hade uppträde.

Jag minns också när hon var sjuk och lades in på sjukan. Hon åt ingenting, och blev svag. Men när jag kom med mina misslyckade maränger jag hade gjort i kafét jag praoade hos, så började hon äta igen   

Vi fick se henne bli starkare igen, och det är nåt jag alltid kommer komma ihåg. Det var hemskt att se henne så svag och inte kunna göra mycket alls. Men det var otroligt att se henne växa igen efter detta.


Hon och jag delar mycket, och hon kommer alltid betyda mycket för mej för hon är världens finaste syster!


Jag älskar dej Jaqueline Persson  


 

Ovido - Quiz & Flashcards