Alla inlägg den 20 december 2011

Av lollolojsan - 20 december 2011 10:26

Sista dagen i skolan idag. Sen har jag jullov! Ska bli superskönt! Är ganska skoltrött....

Men det är ju bara mitt femte år på gymnasiet !?

Fick tillbaka matteprovet idag, och det var en uppgift ifrån godkänt för första gången på flera år....

Så trött blir jag. Hur många gånger ska man behöva göra samma omprov innan jag klarar det?

För er som inte vet så läser jag matte B för tredje gången. Jag har försökt läsa det en gång på varje gymnasieskola jag har gått på, och alla prov har gått ungefär såhär så kanske ni förstår hur trött jag är på matte just nu.

 

På tal om något roligare så är granen inhandlad och klädd, dom flesta julklapparna köpta och inslagna. Julmat ska köpas i veckan. Snön finns kvar därute och på lördag är det julafton.

Det är typ bara 11 dagar kvar på hela året. Det har gått helt sjukt snabbt och det har blivit så mycket annorlunda. Som man aldrig trodde att det skulle bli.

 

Jag och mamma tittade runt lite på internet på lite au pair grejer igår... Funderar på att göra något sånt. Tror att det hade vatt jättekul om man hade varit på ett ställe man tycker om. Mamma säjer att om hon hade varit jag så hade hon ångrat sej om hon inte hade gjort det.

Ska se om det finns något till nästa år.

 

Nu ska vi ha avslutning i skolan. Lägger in fler inlägg senare.

 

Pusshej!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards