Alla inlägg den 15 december 2011

Av lollolojsan - 15 december 2011 12:31

Typ en och en halv vecka kvar till Kristianstad. Kommer stanna lite längre denna gången. Ska bli kul!


Denna veckan är det mycket jobb i skolan med projektarbete och grejer nu innan jullovet. Idag är det torsdag och vi får jullov redan på tisdag. Och imorron blir det redovisning på projektarbetet vi hållt på med hela terminen. Ska bli spännande, men tror det kommer gå bra!

Alla julklappar är inhandlade och alla pengar är slut. Men snart kommer jag få min första lön. Ska bli skönt.

Har önskat mej bland annat Sex and the City - säsongerna i julklapp. Tittar jättemycket på det. Tröttnar inte hur många gånger jag än ser dom!

Dom säjer så mycket smarta grejer, verkligen!

Igår fick jag en tanke därifrån som jag inte tänkt på så mycket förut.

När man är tillsammans med någon, skapar känslor och minnen, och sen gör slut - var tar känslorna vägen?

Kan de bara försvinna?

Om man aldrig ses igen kan känslorna tyna bort men om man ses ibland, finns det nånstans kvar?

Om man får en ny pojkvän eller flickvän går inte samma känslor till honom/henne.

Det kan aldrig bli samma sorts kärlek som dessa två har haft till varandra. Då hade man aldrig tänkt tillbaka på fina minnen eller speciella känslor.


Nu ska vi köra sista repet med projektarbetet inför imorron!

Längtar till Katarinakyrkan på söndag!


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards