Alla inlägg den 9 december 2011

Av lollolojsan - 9 december 2011 10:46

Äntligen fredag!

Sitter i skolan och ska väl va här till 2-3 antar jag.

Och ikväll klockan 20.00 på TV 4 är det IDOLFINAL!

Robin Stjernberg står mot Amanda Fondell i finalen som verkar bli den sista i Idols historia. Pew, det lät allvarligt. Men visst är det?

Jag kan inte riktigt fatta att det är Robin som står där och är den bästa av dom alla.

Min Robin som jag innan träffat typ varje dag i två år. Nästan iallafall.

Robin som åt upp mina lussekatter i skolan...

Robin som var clownen i skolan...

Robin som alltid fanns att krama när jag var lessen...

Robin som alltid sjöng så fint.

Nu är han stjärna.

 

Seriöst. Imorron gäller det, ta hem det nu ROBIN!! Nu har du tagit dej hela vägen hit, och nu är du hemma för du gör precis det du ska.

Och jag kan bara säja att du förtjänar det till tusen.

 

Han är en jättefin kille och jag önskar honom det bästa. Hur det än blir ikväll kommer jag se honom som vinnaren.

 

Ovido - Quiz & Flashcards