Alla inlägg den 18 december 2011

Av lollolojsan - 18 december 2011 23:18


Tjo

Ligger och tittar på resten av Sex and the City- filmen som jag aldrig hann se klart igårkväll. Jag startade den och sen somnade jag. Vilket betyder att typ hela filmen är kvar att se, haha.

Gick upp vid halv elva idag, åt frukost och så sen gav vi oss iväg till centrum för att hitta julgran. Hittade en jättefin så köpte den och en ny julgransfot och sen släpade vi hem det.

Sen fick jag göra mej klar och åka till söder. Hittade till Katarinakyrkan där Danny och Jonah skulle sjunga. När jag kom dit träffade jag Jennifer, Marika och deras kompis. Sen gick vi in för det regnade.

Efter ett tag kom Agnes och Marina. Och så började julshowen och tyckte den va väldigt mysig faktiskt.

Lite kul att jag nös tre gånger högt precis när allt började och sen fick jag näsblod. Nån snäll människa gav mej en servett...

 

 

 

Och så träffade jag Lena igen, mycket trevligt även fast det inte var nån lång stund.

När det var slut så hoppades vi att få träffa Danny och Jonah (Och Erik och Matte som hade vatt deras hemliga gäster), men så fort vi kom fram efteråt var Danny som bortblåst. Jonah trodde han skulle komma tillbaka men det gjorde han inte. Synd för nu vet jag inte när jag ser honom igen. Men träffade Jonah iallafall det var kul. Han såg mej så han kom och kramades. Sa att det var kul att se honom igen och han sa detsamma. Senare försvann alla och alla gick ut. Danny hade dragit med Janna och Jonah hade också försvunnit.

Men det var en bra konsert, och trevligt att träffa tjejerna igen.

Sen när jag kom hem så stod granen i sin fot redo för att kläs.

Satte på julmusik och så hjälptes alla åt att klä den. Den blev jättefin och det luktade så gott om den!

Undrar egentligen vem som kom på att man skulle ha träd inomhus under julen, haha.

Nu ska jag titta vidare på min film.

Kul när man får höra att folk gillar det jag skriver. Tack!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards