Alla inlägg den 6 december 2011

Av lollolojsan - 6 december 2011 23:06

Tjena, nu är de snart läggdags..


Hade lagat mat när mamma och Adam kom hem, och mamma hade köpt med sej saffran hem så efter vi fått undan disken, så bakade vi lussekatter. Smulan ville på alla villkor vara med. Hon försökte hela tiden sno åt sej dom och äta upp dom. Kul katt!   

Och jag hade bakat kladdkaksmuffins innan så det blev fika framför TVn när allt var klart. Mums.

Hade övning inför nationella i svenska B idag, så jag kunde inte jobba. Skrev en krönika om äktenskap och skiljsmässor. Gick nog rätt bra, hoppas jag iallafall.

På lördag är det den 10e vilket innebär Dannytime!

Har showbiljetter till Julgalan jag och mamma ska gå på. Så hoppas att mamma hittat nån slags barnvakt tills dess. Ska bli skitskoj!


I söndags kom jag tillbaks från Kristianstad. Har inte skrivit så mycket om det än, mer än om mina fina vänner. Det var en lång tågresa dit och hem men det var billigt. På fredagen träffade jag Victor på Väbussen, kul att ses o snacka igen. Var på väg in till stan med Jaqueline och skulle fixa dom sista julklapparna. Fixade det och så drog vi hem. Slog in julklapparna och då kom Nicce   Vi var hemma hos mej nån timme, och försökte fixa med min telefon, vilket inte gick så bra. Sen kom Anton vid fyra. Han drog efter typ en halvtimme, och vid fem åkte jag och Nicce ut och hämtade Fia, och så åt vi hemma hos honom. Tittade på Idol och spelade Guitar Hero, å sov över. Nästa dag så bakades det lussekatter, pepparkakor och pepparkakshus. Plus kanelbullar som Anders gjorde, haha. 

Mycket mysigt. Vid sextiden åt vi hemgjord pizza och sen var jag tvungen att åka hem. Kramades så det räckte för ett helt år kändes det som, iallafall en månad. Så då håller det sej nog tills jag kommer dit igen   Haha.

Drog hem och var lite social, duschade och bytte om. Sen vid niotiden kom Anton, och satt hos hos lite. Lite senare drog vi hem till honom, och sen och hämtade Amanda och sen drog vi till Biljard. Där ute är knappt någon man känner längre. Var går alla nu? Eller är det slut på utekvällarna?

Träffade Ida ute på Olearys sen iallafall   Och hon följde med när Anton skjutsade hem mej vid halv 2, hade kunnat stanna längre. Men skulle upp redan 8.00 nästa morron. Då var de dags att dra hem.

Dröjer inte länge tills nästa gång, känns rätt bra    Då stannar jag längre och kommer ha tid till det jag vill.


Nu ska jag nanna kudden med min Smula, GNajt!

Ovido - Quiz & Flashcards