Alla inlägg den 21 juni 2012

Av lollolojsan - 21 juni 2012 23:05

Idag kom slutbetygen och damp ner i brevlådan. Öppnade direkt och är jättenöjd. Visste redan vad jag skulle få men det känns bra att ha det på papper. Mina IG som jag hade i Matte B och Samhälle A har jag läst upp till mitt stolta G i matten och VG i samhälle. Jag har också fått ett till MVG i Människor i behov av stöd, ett VG och resten kommer jag inte ihåg. IG:na är bortsuddade iallafall och det är det viktigaste. Jag gissar att fotografiet av klassen på studentdagen kommer snart också. Den dagen i mitt hjärta.

Har varit med mamma och Jaqueline och handlat i flera timmar idag. Inför imorron. Massa max, snacks och dricka. Ska bli jättekul faktiskt. Sen har vi hållt på att fixa ihop 'posten' som kom idag. Det vill säja nya utemöbler och nya sängar.

Så nu får det nog bli sängen så man orkar ta sej upp imorron. Har börjat med mina 12-timmars nätter igen. Somnar runt 12 och vaknar vid 12 på dagen nästa dag. Och är nästan tröttare än när jag gick och la mej. Inte bra haha. Men det blir nog ändringar på det. 

Iallafall, godnatt sov gott och ha en fin dag imorron!   

Av lollolojsan - 21 juni 2012 14:00

Uppdaterar inte lika mycket längre. Eller iallafall inte denna månaden. Har varit lite upptagen med en del saker hemma och när det fina vädret kommer fram passar jag på att vara ute   

Innan hade jag skoldatorn med mej överallt och brukade blogga både hemifrån med den och i skolan, men nu har vi ju lämnat in dom... Lite tråkigt. Saknar den. 

Igår var det en vecka sen studenten. Framtiden kommer med stormsteg. På måndag åker jag till Kristinehamn och träffar Sofia och Molly. Sen får vi se om jag hinner jobba en gång innan jag åker till Kristianstad en vecka efter det ungefär. Annars kan det hända att det var sista gången igår på väldigt länge. Förhoppningsvis får jag lov att säja. Inte för att familjen inte är bra på något sätt - det är dom. Men förhoppningsvis fortsätter resan till USA efter Kristianstad. Det måste bli så. 

Och imorron är det midsommar. Det ska bli kul då mammas kille kommer hit ifrån Värnamo med barnen och hunden. Ska äta hemma och sen på lördagen kanske vi ska in till stan och hitta på något. Vi får se vad det blir, men kanske djurgården. 

Är ensam hemma för tillfället. Mitt resekort tog slut igår så kommer ingenstans idag. Får skaffa mej någon form av remsa eller något, för att kunna åka nånstans sen, men ett kort är inte nödvändigt då jag inte kommer vara så mycket i Stockholm under den följande månaden. 

 

Trevlig midsommar alla, vi hörs snart igen!

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards