Alla inlägg den 9 april 2012

Av lollolojsan - 9 april 2012 12:15

Ligger i mammas säng och lyssnar på Jedward. Har städat undan och packat det mesta som ska med till pappa. Åker nämligen ner till Skåne ikväll   Har packat i stort sett allt utom min dator. Den brukar alltid få följa med och underhålla mej på tåget. Men det hände en liten olycka med den igårkväll.

Den ser helt sönderslagen ut när man startar den, men jag gjorde typ ingenting. Riktigt överkänslig. Och det är skolans dator, vilket betyder att jag har allt skolarbete på den och att jag kommer få betala vad skärmen kostar att byta typ. Jippi! Känns verkligen inte lönt att försöka spara till något, eftersom såna onödiga utgifter dyker upp lite här och var känner jag. 

Det ska väl lösa sej på nåt sätt iallafall. Ska bli kul att komma ner till Kristianstad en vecka. Träffa vänner, fastän dom redan haft sitt lov.

Katten flög just över mitt huvud... Den lilla varlesen ger mej många skratt och leenden   

Det börjar närma sig studenten och nationella prov och liknande. Ska göra allt jag kan för att klara matten. Helt ärligt så kan jag ju i stort sett glömma det sen, bara jag kan proven och sånt. Ska verkligen försöka. Och pengar ska in när vi börjar skolan efter lovet igen, till studentflaket. Känns som värsta rånet för mej just nu   Men jag ska nog komma levande ur det med.

Det var lite om allt möjligt. Hörs och ses!    

 

Ovido - Quiz & Flashcards