Alla inlägg den 4 april 2012

Av lollolojsan - 4 april 2012 12:47

Hejhej!


Kom till skolan för en kvart sen och nu ska jag gå hem igen. Skulle bara lämna in ett hemprov jag skrev tills idag. Fett soft med gymnasiet ändå alltså.

Råkade försova mej imorse. Är inte säker på om klockan ringde eller inte, men har inget som helst minne av att jag har stängt av den. Vaknade lite över 9 av att katten satt bredvid mej och slog med tassarna i ansiktet på mej. Bra väckarklocka det där, haha. Missade då första lektionen som skulle vara slut halv 10, och sen hade jag håltimme till 12.35 Och nu är klockan 12.50

Imorron är sista dagen vi går innan vi får påsklov äntligen! Ska firas med bio med Marina på kvällen. Titanic i 3D blir det.

I lördags träffades vi en massa utanför Filadelfiakyrkan i stan och stod ute och frös tillsammans. Jag och Bella kom dit vid 5 och de skulle inte öppna förrän typ halv 8. Och det var minusgrader. Danny var fantastisk iallafall och det var jättekul att träffa alla tjejerna.

Och i måndags så åkte jag till söder för att hämta biobiljetterna tills imorron, och efter det åkte jag till Hötorget och konserthuset. Träffade Sofia i pausen och efteråt. Va jättekul att se henne igen. Men tråkigt att säja hejdå till henne sen. Hon sjöng superbra   

Och igår så kom mina baaaalla skor! Som jag längtat efter. Dom e så fina och dom e så coola, och dom passar! Jättelycklig haha! 

Så detta är min vecka. Hade inget intressantare att dela med mej av idag  

 På måndag blir det dra ner till Skåneland igen, och stanna till söndag!

   





Ovido - Quiz & Flashcards