Alla inlägg den 1 april 2012

Av lollolojsan - 1 april 2012 21:21

Undrar hur stor roll det spelar om nånting skrämt dej ordentligt som liten.

Kom och tänka på innan idag hur rädd jag egentligen är för gungor. Jag klarar inte av att knuffa på någon som gungar högt, eller gunga högt själv. Känner mej jätterädd om jag sitter stilla på en gunga bredvid någon som gungar högt också.

Frågade mamma och hon sa att jag blivit jätterädd när jag va liten och inte ville gunga mer. Kan det hålla i så länge? Är också jätterädd för raketer och sånt. Det kommer jag ihåg själv att jag varit nära att blivit träffad, flera gånger, så håller mej alltid i bakgrunden när det kommer till nyår.

Om detta fortfarande sitter kvar, kan man göra sej av med rädslan?


Kul att ni läser. Typ 70 fler läsare än förra veckan. Typ glaaad. Tack   

  

Ovido - Quiz & Flashcards