Alla inlägg den 20 september 2011

Av lollolojsan - 20 september 2011 22:41


Hallau.


Hoppas allt är bra. Jag är lite småförkyld men känns som att alla är det just nu.

Slutade skolan redan 13.20 idag så åkte jag in till stan direkt och hittade presenter till mamma på Lagerhaus. Hon fyller år snart!

Sen åkte jag till Rotebro och hämtade lillebruuuur. Sen drog vi hem och lagade käk. Ett av dom nya recepten. Rätt gott!

Sen kom mamma och Jaqueline hem så började True talent och Idol.

Satt och väntade hela tiden på att få höra André sjunga och få se om han skulle gå vidare till kvalet, men klart att dom inte visar det bara för det då. Dom vet nog hur dom får sina tittare att fortsätta glo   

Får tydligen veta på fredag iallafall, hittade hans solosång på tv4.se så fick se det iallafall   

Tyvärr så hör man inte vad juryn säjer för rösterna är bortklippta, men jag hoppas verkligen till TUSEN att han går vidare.

Fan känner mej smått kär    Mahah.


Har btw fått mitt snygga kaninskal tii Iphonen idag. Hur svansen ska sitta kvar är en annan fråga jag ska försöka hitta ett svar på...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards