Alla inlägg den 13 september 2011

Av lollolojsan - 13 september 2011 23:18

Heejheej.


Blir ett litet snabbt inlägg, sen ska jag nanna kudden.


Har vatt helt jävla förkyld i skolan idag, kom från ingenstans. Har nysit och haft mej hela dagen, men är nog bättre nu.

Får det ju vara eftersom jag ska tillbringa hela FEMTIO minuter i skolan imorron. Helt sjukt. Fett lönt... NOT!

Sen ska jag hem o sysselsätta mej me nåt tills Agnes slutar skolan vid 4, sen ska jag möta henne så drar vi hem till henne    


Har kollat True talent och Idol ikväll igen. Tyckte Anders skulle få komma tillbaka... Men Dimitri är ju grym han också   

Sen satte vi på "Min låtsasfru"

Så jävla bra! Så himla gullig film, så man dör ju nästan lite.


Nattinatt!   



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards