Alla inlägg den 8 september 2011

Av lollolojsan - 8 september 2011 23:29

Kollat på True talent ikväll med. Standard. Jättebra program verkligen. Själv tror jag inte att jag skulle klara av att göra det som de gör. Alltså coacherna. Jag hade nog också känt som Danny sa att det känns för honom. Det kommer förväntansfulla människor, alla med samma dröm. Och dom jobbar och kommer närmare sin dröm, och när dom är så nära att dom nästan kan ta på den - då står jag där och stänger dörren för dom." Jag hade känt mej som en skit. Ett val av honom och en dröm slocknar. Simple as that   


 


Har också kollat färdigt på Sex and the city som jag började titta på igårkväll. Den är precis slut, så nu ska jag snart sätta mobilen och datorn på laddning, och sova   

Vilken bra serie och vilka bra filmer det är! Jag tröttnar aldrig! Har sett alltihop flera gånger om, och det är fortfarande lika bra! Den tilltalar mej så. Den har så mycket tänkvärt, så mycket realistiskt. Så som livet kan vara, så som man önskade ibland att det var, eller så tackar man gud ibland för att man inte har det så! Men underhållande är det. Dom fyra tjejerna tycker jag mycket om   


  


Godnatt!   


Av lollolojsan - 8 september 2011 19:29

Tjo!   

 

Hur är det? Här är läget bra.


Står och bakar med Adam och mamma, haha. Idag blir det chokladbollar. Cupcakesen igår gick åt som bara den!   


 


Skolan idag, var väl helt okej. Har fått en läxa att skriva typ en dikt om min sommar, och det ska va en himla massa "och" i den. Konstig...

Sitter med datorerna typ rast som lektion. Dock så var det inte den godaste maten i matsalen... Chili con carne... Inte min favorit. Så va skithungrig när jag kom hem!

Om typ tjugo minuter är det dags för True talent! O nu har syrran me kommit hem, så alla ska kolla   

Tycker Danny gör ett så sjukt bra jobb, honom skulle jag inte tacka nej till att få ha som min coach!


Imorron efter skolan ska jag åka till stan och möta Agnes    ska bli kul!

Har fått ett riktigt svar från Danny nu att det verkligen är inställt med EMD på lördag... Så nu slipper jag fundera mer på det. Han ska på en bilsignering i Malmö istället.. Sjukt synd.

Hoppas VERKLIGEN att han fortfarande kommer till Vällingby den 24e för nu står det annat på hans schema... Maj gad, jag hade varit död om jag varit honom. Att han orkar. CRED   


Pussen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards