Alla inlägg den 7 september 2011

Av lollolojsan - 7 september 2011 10:07

Hej!


Sitter hemma och har haft en lektion i skolan innan jag åkte hem igen, och nu har jag håltimme till klockan 12, sen en lektion till. Drygt.

Speciellt drygt är det också när det är så tråkigt väder som det är... Sommarvärmen verkar vara borta    Det börjar bli kallare och snart åker väl halsduken och vantarna fram. Och vi säjer alla tack och hej till sommaren 2011.

Lite sad face när man tänker på det, för denna sommaren var underbar! Mycket nya ändringar för min del. Har flyttat 60 mil ifrån allt och alla, och jag saknar mina kompisar väldigt mycket. Men jag trivs också jättebra här uppe i Stockholm, och jag kommer hälsa på dom jag vill så mycket som jag kan. Och förhoppningsvis håller dom vad dom sagt och kommer och hälsar på mej också   


Årstider ändras, och så gör också städerna. Människor kommer in i vårt liv, medans andra går.

Ibland måste man ändra kurs i livet, annars händer det kanske aldrig nånting nytt. Man kanske aldrig blir kär, träffar nya vänner, lär sej något nytt.

Lite taget från Sex and the City, men dom har mycket tänkvärt att lära sej av, enligt mej!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards