Alla inlägg den 16 september 2011

Av lollolojsan - 16 september 2011 23:41

Heejheej!   


Klockan är mycket för en fredag när man måste ställa klockan tills imorron, så ska snart sova.

Har vatt i skolan, och insett att ja fått ett mega-studiebidrag, jippi!


Efter skolan åkte jag och mamma till Rotebro och hämta Adam på fritids sen gick vi in på Krogen och käkade pizza. Såå gott! Den satt där den skulle   

Sen tog  vi bussen till Väsby igen och gick in på Ica och hämtade mitt paket. Nu har jag nog dom flesta sakerna här. Börjar bli överfullt   


Imorron ska jag möta Bella Alice och Josefine så ska vi dra tii Kista och titta på Jedward och Ulrik Munther! Ska bli sjukt kul! Blir signering med så kanske förhoppningsvis får träffa om det inte är helt kaos!

Imorron blir de nog åxå att boka resa ner till Skaaaune! Om två veckor blir det. Längtar efter mina fina vänner!   


 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards