Alla inlägg den 10 september 2011

Av lollolojsan - 10 september 2011 23:15

Lööördaag.

Vaknade vid 10, åt gröt till frukost   Sen gick vi alla bort till coop och handlade hem lite grejer. Gick me jaqueline på centrum me inne på lindex.

Sen blev de käk och en rejäl fika. Mums fillibabsingen.

Sen kollade vi på Fucking Åmål, de va lite kul för det va så längesen jag såg den!   

Har legat och smsat med Nicce större delen av kvällen sen. Pratat gamla minnen haha   


 

Gud va jag saknar honom, finare bästavän kan man ju bara inte ha! Men om mindre än en månad så ses vi iallafall, då ska vi träffas så mycket som de bara går! Längtar som faaaaaan. Finns ingen man kan ha roligare med :') Han är den bästa, fast det vet han nog redan   Random smiley. 

    

Har känt varandra snart 4 år men det känns som så mycket längre, det finns hur många minnen som helst att tänka tillbaka på, och fler ska det bli. Dej vill jag vara med tills jag inte kan gå längre   

ÄLSKAR DEJ BÄSTA VÄN!    

Av lollolojsan - 10 september 2011 00:18

Har precis hittat hem till datorn o sängen. Är så fruktansvärt trött   


Skolan idag, slutade vid två sen åkte jag till stan och mötte Agnes, vi gick och köpte lite grejer på panduro, och sen åkte vi hem till henne och satt och klippte och klistrade till klockan 10 nu ikväll, sen fick jag springa till bussen. Vi hade skitkul, verkligen. Garvat som fan   

Och det vi gör, blir så bra! Hoppas jag iallafall  

När jag kom hem var ja alldeles svart och full med lim på händerna, haha!

Hoppas att Vällingby blir av nu så den rätta personen kan få sin present   


 

Ååååh, så skönt med helg nu. Inte för jag har nårra speciella planer, men skönt är det ju ändå!

Fick sms om ja ville dra ner till stationen nu på fest eller va de var. Fan att jag är så trött och typ nyss kommit hem, annars hade ja gått! Får hoppas de kan bli nästa helg   


Nae men typ godnatt, sov gott och dröm sött. För det ska ja göra   


PUSS

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards