Alla inlägg den 12 september 2011

Av lollolojsan - 12 september 2011 18:35

Tja tja bloggen!   


Precis ätit mat, lagad av moi.


    


Skolan i tre timmar idag. Soft. Började 11 och slutade 2.

När jag stod och laga mat så kom katten in och jag kelade med honom såklart. Men det började klia nåt helt SJUUUKT i ögonen på mej och så började dom rinna, höll på i en evighet och när jag gned mej i ögonen blev det ännu värre. Såklart.

Hoppas verkligen inte att jag är allergisk mot sötnosen! Fy vad jobbigt i så fall. Har typ aldrig varit allergisk mot något alls. Ever.


Packade upp mina grejer igår som kom med leveransen   

Nu är TV, XBOX, CDspelare och gitarr på plats.

Spelade faktiskt lite gitarr idag. Det var kul. Det var längesen. Det är kul när man märker att man fortfarande kan   

Har man vatt uppmärksam på musiklektionerna så har man!

Och på tal om musik så börjar True Talent om mindre än en timme. Kommer vara måndag till torsdag nu tror jag. Fett kuul.

Go Danis   

Och jag är sugen på nåt sött, så får väl se om jag orkar slå ihop nåt idag med   

Det blir bara jag och Adam och Morris som kollar ikväll, för mamma och Jaqueline har dragit ut.


Puss på det



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards