Alla inlägg den 14 september 2011

Av lollolojsan - 14 september 2011 22:33

Va i skolan i hela femtio minuter idag, sjukt duktig asså.

Va ju typ bara jag och en till i klassen där! Så tjugo över 9 slutade jag, köpte ett choklad som va så in i helsikkes gott och åkte hem!


 


Satt vid datorn o spelade Sims på FB lite när jag kom hem. Haha lite dött är det, men har inte det riktiga Sims här... Funderar skarpt på att skaffa det!   

Sen käka jag och sen somnade jag.

Katten har hållt mej vaken större delen av natten genom att gå och in ur mitt riv och riva överallt... -.-

Sen vaknade jag vid 1 och var pigg igen, duschade, åt lite till och lite så.

Sen blev det dags att åka till stan. Eller det var lite EFTER dags kanske jag ska säja, för blev en hel timme sen   

Agnes hade redan åkt hem så lärde mej hitta dit idag själv. Stolt!

Vi var lika knäppa idag . Har buskul med henne, haha  

Har dessvärre inte hunnit göra så jätte mycket mer i boken... Nu kommer vi få jobba satan   

Vällingby är ju snart!

Sen tittade vi True Talent och åt lasagne   

Sen drog jag hem vid nio, i regnet   


Och nu blir det sova, puss på er!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards