Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

Jedward och Danny

Av lollolojsan - 24 mars 2012 23:47

Tidigt imorse lämnade Jedward Sverige. Men jag hann träffa dom en sista gång igår. Teatern med klassen slutade 13:30 och då hade jag fått jättemånga sms av Marina så jag snabbade mej till tunnelbanan och åkte direkt till Jedwards studio där hon satt utanför, tillsammans med många andra. Vi gick direkt till affären för att handla lite för dom hade redan varit ute och träffat fansen en gång. Kom tillbaka och satte oss mot väggen med solen i ansiktet. Det va riktigt skönt, riktigt varmt. Satt där ett tag tills killarna kom ut genom dörren. Båda två hängde där ute ett tag. Sen försvann John ganska länge. Och nårra fans. Vi var kvar med Edward. Träffade då honom för första gången också   Inte lika kul som John får jag säj, men aah   

Efter ett tag stack managern till dom ut huvudet genom dörren och sa till Edward att:

Let's go inside, we're going to record! Och Edward svara: Yeah, but John has gone to the shop!

Haha trodde typ han gått och köpt en hamburgare eller nåt, men nårra minuter efter det kom han tillbaka, med typ 10 paket med glasspinnar! Han la alla på en bänk utanför och sa till oss att käka. Typ tack så mycket. Lite senare stod varenda en med en glass i handen hahah. Sen gick dom in igen och skulle bli intervjuade av FRIDA-tidningen.

Satt och väntade en stund på att dom skulle komma en sista gång innan vi skulle dra hem, men trodde inte det skulle hända. Men Marina kunde stanna en liten stund längre, och efter inte så länge så kom dom ut. Nu ville jag träffa John så jag höll mej nära honom. När jag var framme hos honom så fick han syn på mitt skal, där jag har bild på mej själv.

Who is that!? 'Me  ' Så börja han garva och så, 'hahahah, you are too cool.' Sen fråga jag om vi kunde ta en bild, så han bara

'Yeaaah, let's take a picture! Let's take a crazy one!' Så tog han typ 4 bilder. Sen kollade han sådär konstigt på min mun och typ drog sej närmare, och sa 'come here, come here!' Som att han tänkte kyssa mej på munnen igen haha! Slår vad om att han minns missen sen i onsdags hahahaha! Börja garva och han åsså, hahah, ful bild blev det av det, men fett kul fredag.

Sen drog vi hem, och jag har blivit heeelt Jedward-sjuk asså. Helt kär typ   

Träffade btw Jonah borta vid Jedward också igår. Mycket trevligt att se honom igen.

Har inte riktigt hunnit ladda om till idag kände jag med allt nytt som hänt dessa tre dagarna. För idag var det ju Danny tiiime! Åkte in till stan efter Adams barnkalas hemma, och mötte upp Bella, så åkte vi till Högalidskyrkan. Trodde inte det skulle gå och träffa honom så förväntade inte mej det.

Såg när han kom in och han var nog inte mer än 6-7 meter ifrån oss, så vi bestämde oss för att gå dit. Det var jättehögt ljud så vi snackade inte så mycket, mest om hur läget var och att det var kul att se varandra igen   Sen frågade Bella när han skulle upp och sjunga. Och så tog vi varsin bild. Och fick en mysig kram. Gud vad den killen luktar gott asså. Och gud vad jag hade saknat honom. Vi har inte träffats sen min födelsedag och det var i november.

För övrigt var det en riktigt häftig grej dom hade i kyrkan. Technomässa. Rökmaskiner, blinkande lampor, skrikande människor, dansare, rubbet. Och så Jesus i ett kors. Det var en mycket märklig blandning.

Det kändes skumt att ha en sån grej i en kyrka för det kändes som man var på värsta konsertstället. Men det var nåt helt nytt, en ny ide, och det var najs. Gilla. Och så var det jätte kul att träffa Bella igen, saknat henne   

   

Jag och Edward 

 

Jag och Marina äter Jedward-glass haha!  

Åsen kom John         Och han gillar att fota  

  Reaktionen på vad han tänkte göra då ja... Crazy picture kan man kalla det. ehhm      

 Jag och fina Danny idag      









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lollolojsan - 30 maj 2020 13:28


Förra helgen blev jag både hes lite snuvig och lite halvrosslig så jag fick snällt stanna hemma från jobbet i början av veckan då vi kör hårt med två symptomfria dagar nu i coronatider. Äntligen har vi fått lite sommarvärme i Kristianstad! Så efter...

Av lollolojsan - 21 maj 2020 22:25

Denna Kristi himmelsfärds dag har bestått utav tre franskunder och sedan ut för att försöka lapa åt sig lite eftermiddags sol! Teemu var i full gång med att trimma gräsmattan och klippa buskar så jag hjälpte till samtidigt som Bessie har varit ute he...

Av lollolojsan - 20 maj 2020 20:03

Godkväll! Idag känns det mycket bättre i halsen. Lite glass var nog ett smart drag! Och gott!    Vädret är ju även det till belåtenhet. Har varit så innerligt trött på alla stormar med regniga gråa dagar, så jag håller tummarna för att dessa nu ä...

Av lollolojsan - 20 maj 2020 10:39

Hej! Jag har nu varit hemma från jobbet i två dagar pga halsont och hade då lite mer tid över än vad jag vanligtvis har. Nu i coronatider får vi ju vara lite extra försiktiga så vi inte smittar ner varandra, så jag har snällt stannat hemma. Jag börja...

Av lollolojsan - 10 februari 2015 13:14


Nu sover alla barnen.. och nästan jag också. Var sjukt trött när jag gick upp imorse för att börja tidigt. Men jobb blir det iallafall till halv fem och sen kommer syrran och hälsar på idag. Hon hade önskemål om att baka någonting så får väl se vad v...

Ovido - Quiz & Flashcards