Alla inlägg den 5 mars 2012

Av lollolojsan - 5 mars 2012 20:09

Danny Saucedo- En fantastisk röst, och en jättefin personlighet.


Jag hörde Dannys fina röst för första gången för snart 6 år sen när han var med i Idol, och föll jag pladask eller? Ända sen dess har jag hållt ett öga på om han har något på g. Och det har jag fortfarande.

Efter snart 6 år så tycker jag bara mer och mer om honom och jag tröttnar aldrig på att lyssna på hans musik. Och denna killen har alltid saker på g. Jag har haft många 'kompisar' som tyckt att jag är töntig som tycker om honom, eller som försökt få mej att lyssna på något annat, för att detta inte passade dom. Men jag har aldrig lagt ner bara för det. Folk kan tycka att man är för gammal för att lyssna på en artist. Men så gammal är jag inte. Det finns dom fans som är mycket äldre än vad jag är, och om det gör en lycklig? Då finns det ju ingen anledning att sluta.

Första gången jag träffade Danny var i maj 2007. Jag hade räknat ner dagarna på ett papper och kryssat en ruta varje dag. Jag trodde att denna dagen skulle vara den enda då jag skulle träffa honom, och jag var så himla glad! Och visst träffade jag honom, men sista gången var det inte. Jag har träffat killen många gånger nu, men varje gång jag ser honom uppträda live och sen träffar honom så är jag världens lyckligaste. Det finns ingen känsla som kan mäta sej med hur det känns. Det kan nog vara svårt för andra att förstå. Men ingenting kan få mej att tycka något annat om denna snälla, omtänksamma fina Danny Saucedo, för det står jag för. Han betyder obeskrivligt mycket för mej. 


Bilden är tagen i början av sommaren på hans turné förra sommaren.

Ovido - Quiz & Flashcards