Alla inlägg den 9 mars 2012

Av lollolojsan - 9 mars 2012 17:12

Åh så svårt det skulle vara med ansökningen till Aupair! Har hållt på i flera månader, och nu vill jag bara bli klar. Jag har en priliminär intervju om typ 10 dagar, och nu sätter jag fart med referenserna som jag nu fått från alla håll och kanter. Jag vill att det ska bli bestämt, jag vill veta att det kommer hända   

Ett år är inte så länge egentligen. Om jag tänker tillbaka ett år från nu så känns det bara som ett par månader.


Skön fredag idag. Gick från 12.55 till 13.55 En hel timme. Inte helt ansträngande.

Tydligen ska mitt schema vara så nu. Varför man ändrar schemat nu istället för vid jullovet eller nåt fattar jag inte. Inte så långt kvar nu ju.



Och imorron gäller det i Melodifestivalen. Vem ska komma till Eurovision? Vågar man hoppas? Det slutar ju aldrig som man vill eller som man tror. Jag kommer iallafall rösta och supporta som jag vet att väldigt många fler ska göra. 

Ovido - Quiz & Flashcards