Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Jedward <3

Av lollolojsan - 23 mars 2012 08:31

I onsdags så åkte jag och Adam till Märsta och mötte Marika. Jedward skulle komma till Sverige den dagen och vi bestämde oss för att vi inte ville missa det. Så vi tog bussen ut till Arlanda.

När vi kom dit fick vi se att vi inte var ensamma om att inte vilja missa det. Hela terminal 5 var full med tjejer. Alla stod utanför det begränsade området om man säjer så.

Dom skulle landa mellan 12 och 14 och vi var där klockan 14.00, men då hade dom inte kommit än. Vid runt 14.30 skrek hela terminalen och killarna kom utrusande. Då flög det blåa bandet som skulle hålla det avspärrat åt skogen. Alla rusade fram till dom.

Dom ställde sej på olika ställen och sen sprang dom runt inne på flygplatsen, och alla sprang efter dom för att få en bild eller en kram. Vi ställde oss nära John. Jag stod typ bredvid honom i tio minuter utan att kunna prata med honom för det var helt kaos. Man fick typ inte en chans.

Han trillade över en tjej på golvet, och använde mej som stöd när han skulle ta sej upp, haha. Jag fattade att det skulle aldrig hända något om jag inte verkligen försökte, så jag började vifta med mobilen framför honom, och frågade om vi kunde ta en bild. Det kunde vi.

Han tog min mobil och såg bakrundsbilden på mej och Danny, så började han sjunga på 'In the club' haha. Alla fansen pussade dom på kinden, så jag tänkte att jag åsså skulle göra det när vi tog kort. Så han tog en bild när ja pussa honom på kinden, sen tog vi en vanlig bild. Sen sa han 'come here' och då tänkte han pussa mej på kinden samtidigt som jag skulle det, så det blev på munnen istället hahahahah! Alla runtom skrattade och gjorde ljud. Var fett pinsamt   

Ställde mej lite utanför sen för jag hade fått vad jag ville. Det var så mycket folk runt Edward att jag inte hade haft en chans i världen. Och då rusade en av dom, jag kommer inte ihåg vem, ut från Arlanda och ställde sej utomhus istället. Asså dom är verkligen helt crazy och random. Helt sjukt   

Sen skulle dom hoppa in i bilen och åka iväg, så då drog vi också hem. Vi tänkte att vi kunde åka in till stan sen och försöka leta upp hotellet. Men att vi skulle käka och så först. Maten blev det ingenting av för när vi kom hem så ringde Mathilda och sa att hon visste vilket hotell dom bor på och att hon var med dom nu. Så vi rusade dit direkt. Så fort det gick. Tyvärr så var det inte fort nog för när vi kom dit hade dom åkt iväg för ca en halvtimme sen. Alla trodde att dom skulle komma tillbaka snart, men det gjorde dom inte. Var ändå sjukt nöjd med dagen. Så vi drog hem.

Marika ville att vi skulle dra dit på morronen också för jag var ändå ledig på torsdagen. Så vi åkte så att vi var inne vid halv 12-12. Gatan var full med fans igen. Vi väntade ett tag men vid 1tiden kom John ner till oss   

Han gick runt och kramades med alla. Fick en lång, jättemysig kram   Och där var min dag gjord, haha. Han gick över gatan för att krama dom på andra sidan gatan också. Så söt. Och så börjades det tas bilder. Det var inte lika galet som på flygplatsen som tur var.

Kom fram till John igen och frågade om bild. Han tog min mobil igen, och tog en bild, men det blåste så mycket så hans hår flög 'No no, crazy hair, crazy hair!' Hahah, så tog två nya   Fett gulligt att dom kommer ner och spenderar tiden i Sverige med att kramas med fansen. Kom inte fram till Edward denna gången heller, men ville helst gå till John igen   Så det spela ingen roll. Efter ett tag skulle dom dra iväg med taxin och vinkade hejdå till oss. Jag drog också hem då, för jag skulle jobba. 

Träffade Marina inne i stan efter jobbet och vi bestämde att vi skulle åka till deras studio där vi antog att dom var. Och precis när vi  gick av pendeln så såg vi dom. Vi såg en stor klunga av människor och två Jedwards som hoppade in i taxin, och drog. Så bra tajming.

Alla trodde att dom skulle tillbaka till hotellet, men det skulle dom då inte, utan tydligen till en till studio   

Blir träffa Marina idag med efter skolan och se vad som händer då.

Här kommer nårra av bilderna!

   

'



       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lollolojsan - 30 maj 2020 13:28


Förra helgen blev jag både hes lite snuvig och lite halvrosslig så jag fick snällt stanna hemma från jobbet i början av veckan då vi kör hårt med två symptomfria dagar nu i coronatider. Äntligen har vi fått lite sommarvärme i Kristianstad! Så efter...

Av lollolojsan - 21 maj 2020 22:25

Denna Kristi himmelsfärds dag har bestått utav tre franskunder och sedan ut för att försöka lapa åt sig lite eftermiddags sol! Teemu var i full gång med att trimma gräsmattan och klippa buskar så jag hjälpte till samtidigt som Bessie har varit ute he...

Av lollolojsan - 20 maj 2020 20:03

Godkväll! Idag känns det mycket bättre i halsen. Lite glass var nog ett smart drag! Och gott!    Vädret är ju även det till belåtenhet. Har varit så innerligt trött på alla stormar med regniga gråa dagar, så jag håller tummarna för att dessa nu ä...

Av lollolojsan - 20 maj 2020 10:39

Hej! Jag har nu varit hemma från jobbet i två dagar pga halsont och hade då lite mer tid över än vad jag vanligtvis har. Nu i coronatider får vi ju vara lite extra försiktiga så vi inte smittar ner varandra, så jag har snällt stannat hemma. Jag börja...

Av lollolojsan - 10 februari 2015 13:14


Nu sover alla barnen.. och nästan jag också. Var sjukt trött när jag gick upp imorse för att börja tidigt. Men jobb blir det iallafall till halv fem och sen kommer syrran och hälsar på idag. Hon hade önskemål om att baka någonting så får väl se vad v...

Ovido - Quiz & Flashcards