Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av lollolojsan - 10 oktober 2011 19:42

Hejsan svejsan!


Nu bakas det kladdkaka! Efter att nyss ha käkat tacos. Mums mums. Eller ja. Max och Jaqueline bakar. För en gångs skull. Annars brukar det vara jag  




                         




 





Har vatt i skolan, dock ingen lång dag idag. Vi typ turas om med våra busskort hemma, så idag hade mamma tagit mitt (fast det är egentligen hennes, för Adam har mitt...) och det visste jag inte förrän jag skulle gå till bussen, så fick springa/ gå till skolan med dator och allt. Lite tungt, men hann nästan i tid   


  

Jag och mamma ska kolla biljetter till nästa gång ner till Kristianstad. Verkar som de blir sista helgen denna månaden eller första i november   och det kommer ju gå ganska snabbt!

Felicia har bokat biljett hit upp till mej när jag fyller år på riktigt, Anton och Ida skulle bokat idag, men hoppas verkligen att dom gör det snart. Nicce kunde inte komma   men väntar fortfarande svar från lilla Fia   hoppas hon får! 

Längtar tills jag får se alla igen!


 

Kisses and lööv. 

Ovido - Quiz & Flashcards