Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av lollolojsan - 5 oktober 2011 23:08

Hejheej!


Mår lite bättre nu efter att ha vart hemma från skolan denna veckan. Så imorron ska jag gå dit igen.

Har sovit i stort sett hela dagarna, gått upp sent och somnat tidigt igen..

Men det är ju sånt som hjälper när man är sjuk.


 


Idag gick jag upp vid 12, käkade lite och städade huset lite för Kim skulle komma sen   

Sen försökte jag hitta till ungdomsmottagningen, vilket faktiskt inte va helt lätt... Inte helt hemma i Väsby än asså x)

Och internet suger på denna datan för tillfället måste jag bara säja.


 


Sen iallafall, när jag kom hem så lagade jag mat och så kom alla hem. Jaqueline, max, markus, Adam, mamma och Kim. Så käkade vi sen bakade jag kladdmuffins, M-U-M-S!!

Och så kollade alla på True talent. Lite mysigt faktiskt.


Och nu är det så här att klockan är bauta mycket, så nu måste jag gå och lägga mej. Så godnatt, sov gott och dröm sött!

Ovido - Quiz & Flashcards