Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av lollolojsan - 2 oktober 2011 22:50

I torsdags åkte jag från skolan vid lunch och åkte hem och packade och åkte och hämtade Adam och Jaqueline på skolan. Sen åkte vi till Arlanda och tog planet till Malmö. Sen blev det flygbussen och tåget därifrån. Sen mötte pappa oss i stan.

Den kvällen kom Anton hem till mej, jag tror jag kramade sönder honom, jag blev så sjukt jävla glad över att se honom igen!    Det va så längesen!

Han åkte hem lite över 12 och sen gick jag och Jaqueline och la oss.


Nästa dag kom Nicce och hjälpte mej få ner alla tusen affischer från mina väggar medans jag rensade det sista. Vad som skulle slängas och vad jag skulle ha med mej upp.

Sen drog vi hem till honom så var jag där hela dagen, och sov där på kvällen. Massa cola, chips, chips och cola    Haha. Det var jättekul, som alltid!   


Sen på lördagen skjutsade han mej till Rasmus så jag kunde hälsa på honom och hans familj. Det var med superkul att se dom igen! Alla människor e så fantastiskt snällaaaaaa.

Sen efter nårra timmar kom Anton och hämtade mej så drog vi direkt till Jannice för att hälsa på henne, Rickard och deras lilla sötnos som dom har fått! Nadja! Vilken söt unge! Fick hålla henne. Gud vilket ansvar dom måste ha    Men dom e så fina föräldrar ser man!   

Hann inte vara där så länge, så halv sju drog vi därifrån och hem till mej och hämtade kläder. Åkte hem till Nicce och snodde åt oss lite tårta hihihihihi. Och träffade Fia   

Sen åkte vi hem till Anton, duschade och gjorde vid oss. Blev två timmar försenade till förfesten vi skulle till. Sen kom Nicce igen och hämtade oss och körde oss till stan där vi mötte Ida. Sen gick vi upp till Helena. 

Där inne var också Felicia. Bland andra. Så kul att träffa alla igen! Ofattbart underbart :')

Vi satt hos Helena ett tag. Men hann bara dricka två cider. Sen va de dags att dra till Biljard. Träffade nårra till där ute. Och sen stängde det klockan 1 och drog alla till Olearys istället. Men inte länge. Hann typ gå in och sen ut igen, för då kom Nicce och hämtade mej för jag skulle sova hos honom och Fia tills söndagen. Träffade Jonte därute, det var kul att ses igen   

Sen vaknade hemma hos Nicce igen då ja, och käkade frukost och packade lite grejer därifrån med.

Sen var det dags att åka hem... Och det har aldrig vart så jobbigt att säja hejdå.. Grät största delen av resan hem, och när vi kom hem med. Går typ upp för en nu att det är två helt olika liv jag lever. Beroende på var jag är. Jag kom tillbaka till det gamla. Det bra och det dåliga.

Men jag är glad att jag är där jag är. Jag kommer alltid att komma tillbaka till det bra och alla mina kompisar där nere, för dom är det finaste som jag har    Dom betyder allt för mej.

Och är det äkta vänskap så kvittar ju avståndet eller hur?   


Här kommer nårra bilder ifrån helgen!   


  

Nicce har laddat upp med toapapper! Undrar hur länge det räcker! MAHA!


  Nicces rum plus mina fötteeeeer.


  Jag och Rasmus. Sötaste ungen!


  Utekvällen på biljard! Puss på Anton haha.


Ovido - Quiz & Flashcards