Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

Fina vänner!

Av lollolojsan - 5 augusti 2012 21:24

Väldigt bra med att blogga i mobilen. Tycker jag då jag inte så ofta sitter vid datorn nu för tiden. Har nästan precis kommit hem från Kristinehamn. Vart helt lessen när jag åkte.. Ville stanna lite längre. Umgås lite mer. Nu när vi inte vet riktigt när vi ses igen. Igår så firade vi Sofia och Emma. Var i bygdegård och åt, dansade och flummade. Det var skitkul! Höll igång där från 4-5 och åkte inte hem förrän vid halv tre på natten. Blev lite sång framåt slutet med Sofia också. Var dökul! Den människan har en sån sjuk röst. Helt stört vad duktig hon är. Tiden går så väldigt snabbt när man har kul och jag vet att jag kommer tillbaka, jag vet bara inte när med tanke på att jag ska iväg. Så har käkat nu och blir väl inte så mycket mer som händer idag. Annmarie och Johanna är här. Har packat lite nya kläder tills imorron för då drar jag tillbaka till pappa. Det är när det händer så sjukt mycket samtidigt för mej som jag knappt hänger med. Då jag får denhär 'sovande' känslan.
Mina vänner betyder allting för mej. thats the way it is. Godnatt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lollolojsan - 30 maj 2020 13:28


Förra helgen blev jag både hes lite snuvig och lite halvrosslig så jag fick snällt stanna hemma från jobbet i början av veckan då vi kör hårt med två symptomfria dagar nu i coronatider. Äntligen har vi fått lite sommarvärme i Kristianstad! Så efter...

Av lollolojsan - 21 maj 2020 22:25

Denna Kristi himmelsfärds dag har bestått utav tre franskunder och sedan ut för att försöka lapa åt sig lite eftermiddags sol! Teemu var i full gång med att trimma gräsmattan och klippa buskar så jag hjälpte till samtidigt som Bessie har varit ute he...

Av lollolojsan - 20 maj 2020 20:03

Godkväll! Idag känns det mycket bättre i halsen. Lite glass var nog ett smart drag! Och gott!    Vädret är ju även det till belåtenhet. Har varit så innerligt trött på alla stormar med regniga gråa dagar, så jag håller tummarna för att dessa nu ä...

Av lollolojsan - 20 maj 2020 10:39

Hej! Jag har nu varit hemma från jobbet i två dagar pga halsont och hade då lite mer tid över än vad jag vanligtvis har. Nu i coronatider får vi ju vara lite extra försiktiga så vi inte smittar ner varandra, så jag har snällt stannat hemma. Jag börja...

Av lollolojsan - 10 februari 2015 13:14


Nu sover alla barnen.. och nästan jag också. Var sjukt trött när jag gick upp imorse för att börja tidigt. Men jobb blir det iallafall till halv fem och sen kommer syrran och hälsar på idag. Hon hade önskemål om att baka någonting så får väl se vad v...

Ovido - Quiz & Flashcards