Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av lollolojsan - 12 augusti 2012 21:34

Ligger under mitt eget täcke nu. Gött! Fick traska hem till Macke och sno en sovplats inatt, med Martin och Alex. Snackade strunt hela natten och fick tiden att gå tills det var dags att gå till jobbet. Har aldrig varit tröttare än jag var idag. Aldrig. Kände att jag höll på att somna om jag blundade typ fem sekunder. Helt sjukt. Så fort jag kom hem efter jobbet vid 12 la jag mej med bikini på studsmattan och somnade bums. Syns att man legat där (iallafall på en sida.)
Vaknade till när pappa kom hem vid 2 och frågade vad jag höll på med. Sov vidare på rummet till typ halv 5 sen. Så denna dagen har gått till att sova, och inget annat. Så är det när det är fest.
Det har varit en konstig och jobbig helg. Man är så snabb på att döma. Men man vet inte vad som egentligen ligger bakom och då blir det lätt fel.
Tiden går för snabbt får panik! Tänker på vad som ligger framför mej. Andas, andas.
Nu ska jag fortsätta med mitt sovande. Puss och godnatt

Av lollolojsan - 12 augusti 2012 05:54

Vatt vaken 24 timmar och går till jobbet nu. Ingen succé. Kallt som fan.. Klockan är kvart i 6 på morgonen och det ryker ur munnen. Inte en människa vaken.
På bara en minut kan allt ryckas ur händerna på en. Aja.. När jag kommer hem ska jag sova som fan!

Ovido - Quiz & Flashcards