Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av lollolojsan - 2 augusti 2012 07:27

Love isn't always on time.
Man kan leva helt vilt eller ta det chill.

Kärleken och vännerna kommer och går hela tiden. Det kommer många backar man ska gå uppför, ta sej igenom och gå vidare från. Och det finns många idéer på hur man snabbast kommer över ett varande förhållande. Men det enda jag vet är att man kommer aldrig över det utan sina vänner.

Jag är så glad över dom människor som jag har träffat på, för dom betyder så mycket. Jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt.
Tänkte tillbaka på en konversation.. Varför går folk ut och festar varje fredag och lördag och ibland vissa onsdagar i varje stad i nästan hela världen? För samma skäl som folk köper lotter. Dom hoppas vinna högsta priset. Och vad är högsta priset? Den 'rätta'? Om det finns en som är rätt för en av alla i hela världen hur stor är chansen att man springer på honom på stan? Jag vet inte om jag tror på att det finns en för alla. Jag tror att det finns många som skulle kunna vara denhär rätta människan. Men jag tror på tiden, att det inte är rätt tid för två människor att vara tillsammans en gång. 10 år senare kan det vara perfekt timing.

Glöm inte bort dina vänner för om ni någon gång gör slut kommer du aldrig komma över det :)

Ovido - Quiz & Flashcards