Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av lollolojsan - 16 augusti 2012 23:11

Fredag imorron. När alla andras helg börjar så ska jag jobba. Roligt roligt, men det är ju bara förmiddagar, så än så länge kan man fortfarande festa medan man har såna tider.
Har inte gjort så mycket idag. Varit hemma, tittat film och tagit det lugnt med familjen. Tagit viktiga beslut. Det känns bra. Och det är så det ska kännas. Det som kan vara det rätta för en person kan vara helt fel för mej. Alla är vi olika, och väljer olika vägar. Och när vi går på dom vägarna hittar vi lite allt möjligt på vägen. Nya ideer, Vänner, pojkvänner. Personer som kryper under skinnet på oss och stannar där. Hade vi valt en annan väg hade vi hittat något annat. Och det kommer vi aldrig få veta något mer om =)

Godnatt sussa sött!

Av lollolojsan - 16 augusti 2012 00:00

Tja!
Ny dag om åtta minuter. Har precis kommit hem, har vatt med Bella hemma hos Macke med han och Martin och förundrats över 3D haha. Och kollat på american pie - reunion. Trevligt att man inte behöver känna sej ensam när det flyger runt en massa djur i mitt rum. Mysigt.
Molly har varit här från igår. Vi gick massa i stan igår, käkade på trendie och gick på bio :)
Sen åkte hon hem idag vid 4-5 och då åkte jag till Bella.
Det känns som jag komplicerat till mitt liv så mycket. Jag har gått på tre olika gymnasieskolor. Läst 1:an, 2:an, 1:an, 2:an, 3:an. Läst två linjer. Bott uppe i en helt annan stad än jag är ifrån från början i ett år. Och länge har jag tänkt på vad det är jag vill. Men det tar en stund innan man kommer fram till det, och det hade man aldrig gjort om man inte provat på annat.

Godnatt sov så sött

Ovido - Quiz & Flashcards