Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av lollolojsan - 22 augusti 2012 00:55

Hej läsare!

Jag tror att detta inlägget kommer att låta mer egotrippat än jag nån gång har skrivit innan. Men jag vill bara säja hur glad jag är över allting. På sista tiden har det känts som att jag har fått en rejäl dos med självförtroende. Och jag brukar aldrig skriva om vad jag tycker om mej själv osv, men jag känner mej skitbra. Jag är bra! Jag är en bra tjej. Jag har fått bra betyg som jag är nöjd med, jag har körkort och har inte skolkat alltför mycket. Jag har jättefina vänner som tagit mej ett tag att finna. Jag är snäll, hjälpsam och ser bra ut. Jag gillar mej själv. Jag har humor och surar inte för länge. Jag är brun, jag är smal och kan äta tre pizzor i veckan utan att det syns. Jag skulle lätt kunna vara tillsammans med mej själv :) ville bara säja det.
Happyface!

Ovido - Quiz & Flashcards