Alla inlägg den 5 februari 2012

Av lollolojsan - 5 februari 2012 21:23

Ny månad, nya tag, och massor att ta tag i!



Kom hem från Kristianstad idag, har varit där sen i torsdags.

Har äntligen träffat Jannice igen efter en lång tid. Tog en fika hos henne och pratade om allt som livet heter.

Sen drog jag vidare och hem till Rasmus. Alltid lika kul att träffa den ungen. Ser fram emot att läsa hans mammans bok hon skrivit, som tydligen skulle komma nästa vecka.

Sen hade redan hela fredagen gått. På lördagen skulle vi ha kalas för Jaqueline så kom tjocka släkten och åt tårta och så sjöng vi såklart.

Senare på kvällen tog jag bussen till stan där jag träffade Anna, en vän från unga unga år hahah   Vi gick väl i nollan, haha.

Skulle hem till Björn och Anton för att fira Björn lite smått. Så vi tog samma buss. Erik hoppade av på samma ställe som mej så vi hade följe hem till Björn. Va riktigt kul att se alla igen.

Ansikten man känner igen och som man känt i många år nu. Kan inte säja att jag inte saknar varenda en, hehe..

Drack nårra öl och åt godis, va rätt så chill. Tog en kort tur me Simon i hans 940 i snön. Saknar den bilen med. Känns bra att reda ut gamla duster som ligger och ligger... Ska ner på mitt sportlov med tänkte jag.

Då kanske man vet lite mer om allting, för just nu är allting kaos i mitt huvud och i allas huvud. Ingen vet hur någonting ska bli. Det är mycket oklart, men vi kommer hitta en lösning.

Och imorron blir det dagiset igen.. Inget jag ser fram emot kan jag säja, men vad ska man göra.

Får le och se glad ut. Nästan halva tiden har gått nu iallafall.

Så nu blir det sängen för mej.

Måste bara säja att jag blir superglad när jag ser att läsarna höjs varje månad! 200 i januari! Tack! 









Ovido - Quiz & Flashcards