Direktlänk till inlägg 16 november 2011

16 november

Av lollolojsan - 16 november 2011 23:09

Hejhej bloggen!

Eller vad fasen man säjer   

Är riktigt slut så det blir stänga av och blunda om en liten stund.

Kom upp i tid till matten imorse, duktig flicka. Efter det hade jag hål till klockan 12 så var hemma och åt spagetti och tittade på Cheaters och Sjunde Himlen   

Standard varje onsdag!

Sen tillbaka och ha samhälle. Efter det åkte jag hem och lämnade datorn sen åkte jag till Danderyd och mötte Bella.

Haha vi är inte normala kan jag ju bara säja.

Såg idolernas hotell iallafall, lite kul. Och även tre stycken av dom.

Igår såg och träffade jag hela högen inne på Nacka Forum!

Signering på smygsläppet av samlingsskivan. Utom typ Robin, han var för smittsam för att komma sa André tii mej sen. Men kul att träffa dom andra iallafall. Speciellt André, vilka ögon den killen har det är helt sjukt vad fina dom är.

 

Ute är det så otroligt sjukt kallt... När jag sa hejdå till Bella var det glittrigt på marken så halt och kallt det var. Undrar om det inte är tid för snön att komma snart?

Snart åker julmyset fram, och om ca 2 veckor blir det besök i Kristianstad igen!

Ska bli kul. Var riktigt kul att ha finisarna här uppe under helgen   

 

Nu var det nog inte så mycket mer 'intressant' jag hade att dela med mej av.

Ät lussekatter! Finns på pressbyrån!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lollolojsan - 30 maj 2020 13:28


Förra helgen blev jag både hes lite snuvig och lite halvrosslig så jag fick snällt stanna hemma från jobbet i början av veckan då vi kör hårt med två symptomfria dagar nu i coronatider. Äntligen har vi fått lite sommarvärme i Kristianstad! Så efter...

Av lollolojsan - 21 maj 2020 22:25

Denna Kristi himmelsfärds dag har bestått utav tre franskunder och sedan ut för att försöka lapa åt sig lite eftermiddags sol! Teemu var i full gång med att trimma gräsmattan och klippa buskar så jag hjälpte till samtidigt som Bessie har varit ute he...

Av lollolojsan - 20 maj 2020 20:03

Godkväll! Idag känns det mycket bättre i halsen. Lite glass var nog ett smart drag! Och gott!    Vädret är ju även det till belåtenhet. Har varit så innerligt trött på alla stormar med regniga gråa dagar, så jag håller tummarna för att dessa nu ä...

Av lollolojsan - 20 maj 2020 10:39

Hej! Jag har nu varit hemma från jobbet i två dagar pga halsont och hade då lite mer tid över än vad jag vanligtvis har. Nu i coronatider får vi ju vara lite extra försiktiga så vi inte smittar ner varandra, så jag har snällt stannat hemma. Jag börja...

Av lollolojsan - 10 februari 2015 13:14


Nu sover alla barnen.. och nästan jag också. Var sjukt trött när jag gick upp imorse för att börja tidigt. Men jobb blir det iallafall till halv fem och sen kommer syrran och hälsar på idag. Hon hade önskemål om att baka någonting så får väl se vad v...

Ovido - Quiz & Flashcards