Alla inlägg den 30 november 2011

Av lollolojsan - 30 november 2011 12:08

Nu var de längesen jag skrev över huvudtaget här. Beror på en sak som hänt i mitt liv som inte var så kul alls, har mått hyfsat dåligt och visste inte vad jag skulle skriva här eftersom allt jag tänkte på var detta.

Hur som helst, nu är det bättre, tänker inte lika mycket på det men pratar inte gärna om det.


Idag är det den sista november vilket innebär att det är den 1 december imorron och att vi drar ner till Skåneland igen!

Ska va med Nicce och julbaka, det är nog det enda jag vet än. Dom som vill träffas får höra av sej så ses vi! Och för att göra det klart - jag stannar till söndag. Jag kommer ner igen efter jul och då stannar jag någion vecka, så då ska jag nog gå igenom alla vänner för då hinner jag verkligen   Inga sura miner.

Hemma har vi julpyntat och gjort jättemysigt och för knappt en vecka sen fick vi hem en mycket söt varelse till vår lägenhet. Lilla Smulan.


  


Skriver mer lite senare för nu har jag samhälle! Pusshaj!

Ovido - Quiz & Flashcards