Alla inlägg den 2 november 2011

Av lollolojsan - 2 november 2011 22:57

Vaknade idag vid klockan 11 av att telefonen ringde. De va nåt 08-nummer som jag inte hade inlagt. Svarade. Det var True Talent. Igen. Haha.

Och dom hade biljetter till mej. Igen.

Haha, asså jag tror jag älskar dom.

Sa det till Bella som blev jätteglad med.

 

Vid halv 2 drog jag hemifrån för att för första gången jobba såhär långt upp i landet   

Det gick bra. Förrutom att jag gick totalt vilse. Men det är väl inget att reagera på längre.

Mitt lokalsinne är helt..... ja.

Men dock inte lätt när man fått fel vägbeskrivning heller!

 

Jobba typ 3 timmar, sen vid 7 var jag hemma igen.

Lagade fisk och så vidare.

Intressant dag. Haha.

 

Godnaajt.

Av lollolojsan - 2 november 2011 00:13

Häääj!

 

Idag vaknade ja av klockan som ja ställt på 9. Gick ipp gjorde vid mej och vid 10 gick jag ut till bussen och åkte till Infra City för att träffa Fia!   

Vi gick en runda som inte alls såg ut som Stockholmsområde. Det var hästar i hagar, lerig väg och skog runt omkring oss. Det kändes som det kunde vatt var som helst.

Vi gick hem till henne, och hennes pappa bor ju med i Upplands Väsby så det var ju nära!   

Hade jättekul, känns som det va evigheter sen vi var sist!

Så vi var hela dan till vid klockan tre när hennes pappa kom hem ifrån jobbet.

Imorron åker hon tillbaka hem till Kristianstad och jag känner redan att jag kommer sakna henne. Som jag saknar dom andra. Men vissa ser man ju väldigt snart   

 

Sen åkte jag hem och lagade käk, åt med Adam, för Jaqueline skulle iväg och mamma hade inte kommit hem från jobbet än.

Sen satt jag med Adam och målade av höstlöv. Höhö.

Har suttit och läst min dagbok som jag skrev när jag var 6 år. 1997. Haha det va nårra år sen. Lite gulligt när man tänker efter. Inte ett ord rätt   

Hihi nu ska jag snart sova för imorron blir det jobba för första gången här uppe   

 

 

Josefin Molin   

Ovido - Quiz & Flashcards