Alla inlägg den 29 juli 2012

Av lollolojsan - 29 juli 2012 14:24

Har inte varit inne på datorn så mycket på senaste tiden så har inte skrivit heller. Sitter i Åsum just nu och har äntligen sovit ut. Var och jobbade och festade i förrgår vilket slutade med att jag var klarvaken i 24 timmar. Sen blev det inte mycket sömn på det. Ca 3 timmar, sen kunde jag inte somna om, och så vidare och jobba direkt. 

Veckan har bjudit på strålande sol och värme. Har varit i Åhus ett par gånger och solat och badat lite. Idag regnar det och verkar vara slut på sommaren för tillfället. 

 

Ett år. Allt kan hända eller ingenting kan hända, beroende på vilket håll man ser det från. Det låter länge, men det går snabbt. Jag börjar bli nervig. Jag hoppar till inuti mej själv varje gång jag inser att det är sant och tänker VA!? 

 

Får bli något mer videoinlägg när jag ser lite gladare ut   

Ovido - Quiz & Flashcards