Alla inlägg den 3 juli 2012

Av lollolojsan - 3 juli 2012 20:27

Hejhopp! 

Har varit inne i stan idag och gått runt på Östermalm. Lite minnen som dyker upp från när vii bodde på Karlaplan sommaren 2006. Har inte gjort så himla mycket sen jag kom hem från Värmland. Saknar det jättemycket. Kommer snart tillbaka dit!   Ska nämligen fira Sofia när hon fyller 18 om exakt en månad! 

Har varit inne i stan en hel del sen jag och mamma bytte biljett för nårra dagar, hihi. Men nu blir det byta tillbaka.. Kommer bli lite knaprigt i sommar känner jag. Har inte fått det sista studiebidraget i juni och har nyss betalat mobilräkningen.. Hmm aja. Drar till Skåne på lördag och stannar tills jag drar tillbaka till Kristinehamn   

Stockholm- Kristianstad- Kristinehamn- Stockholm. 

Min sommar, yey! 

Har funderat på att börja videoblogga haha. Tycks om det? Min konstiga mobil verkar bara kunna föra över 55 sekunder av mina videor men mer än inget, haha.

Ha det gött!   

Ovido - Quiz & Flashcards