Alla inlägg den 22 juli 2012

Av lollolojsan - 22 juli 2012 21:03

Nu blir det ett textinlägg igen.

Är helt slut idag. Var hos Caroline igår och sen ute lite efter det. Har precis pratat med småbarnen i USA, gud vad söta dom är! Ska verkligen bli kul att få komma dit och vara en del av dom för ett år.

Ett år tänkte jag från början var alldeles för länge, men det går så snabbt. Jag tycker att det går snabbare och snabbare hela tiden, nästan. Ett år bakåt från nu har gått otroligt snabbt. Så det kommer detta också göra. Det kommer nog bli både något av det roligaste och jobbigaste som jag kommer göra. Nu är det iallafall bestämt, jag åker till USA! 

 

Har också sökt ett jobb som jag också fick samma dag här i Kristianstad för det var helt tomt i plånkan så det dröjer lite innan jag får pengarna, men jag får iallafall. Bättre än ingenting. 

Snart dags att dra till Värmland igen och fira Sofias 18årsdag! Kommer också bli sjukt kul! Mycket roliga saker att se fram emot! 

 

Vissa saker fastnar om man verkligen lyssnar och tar det till sej. Jag är 20 år, inte bunden över huvud taget, det är nu jag kan leva precis som jag vill och bestämma hur jag vill att mitt liv ska se ut. Det skapas hela tiden. När vi gör ett val, vänder kurs emellanåt och gör något vi kanske egentligen inte skulle ha gjort. Hade vi aldrig gjort några misstag, hur skulle då världen se ut? 

Ovido - Quiz & Flashcards