Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av lollolojsan - 19 augusti 2013 19:41

Vaknade sent idag, och åt kinamaten som blev över sen igår till frukost. Det kan nog vara det godaste som finns. Faktiskt. Sökte lite jobb och sen tog jag bussen in till stan och mötte Bella. Vi gick till favoriten och åt. Spätta och lövstek. Fina grejer. Portioner för typ fyra personer till två! Så mätt blev man iallafall. Sen gick vi och tittade på skor och kläder. Tänkte att det är lika bra att handla kläder till nästa sommar nu när det är stor-rea så köpte ett par shorts. Haha!

Pengarna jag får nästa lön ska iallafall gå till lite höstkläder, det kan behövas desto mera. Ser ut som vi äntligen ska festa ihop nästa helg iallafall, det var sjukt längesen så det ska bli kul. Vad tros om Minttu med mjölk och oboy? Det ska tydligen smaka After Eight. Jag har aldrig testat, men det kan nog bli bra.

Jag fick hem min tröja jag beställde ifrån Modehus häromdagen också! Supervarm och mysig. Den blir perfekt till hösten.. Det är fortfarande lite för varmt för att ha den nu.

 Nu ska vi ut och gå en runda, så ha det fint!

 

Ovido - Quiz & Flashcards